Jupps.

Jahopp, nu sitter jag och pluggar. Har varit en så himlans najs dag.
Vi har julpyntat lite här på media. Men tror inte att det är klart än. Så nu är det iaf porrbelysning och enn massa julgranar.
Jag, Denise och Linda pyntade en julgran med kulor,stjärnor och glitter.
Men Denise och Linda var värsta elaka mot mig. Speciellt Denise. Hon sa att jag var kass på att klä en gran.
Att jag inte kunde sätta upp glittret rätt osv.
Så jag gav upp och lät dem göra det då eftersom dom var såååå mycket bättre.
Haha : )

Sen imorse när jag kom till skolan gick jag förbi Max och puttade honom lite lätt.
Han håller då i en julgransfot eller nåt liknande som han dänger till mig med rätt på min cp-knöl på armbågen.
Det gjorde inte ont först men sen blev jag värsta öm :(
Dumfan. :)

Snart ska jag åka till Marion. Ska sova där tror jag. Vi ska väl kolla på film eller nåt och ta det lugnt.
Imorgon ska jag nog åka hem och ta hand om min kära häst. Kanske inte rida, men iaf hitta på nåt skoj med henne<3

Igår var jag och hälsa på min syster lite snabbt.
Och Sofia har blivit såååå stor :) Älskling <3


Nope, nu ska jag plugga vidare så jag hinner med bussen.

Tjing ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0