Äcklig,vidrig,blodig binda!

Jag har inte orkat uppdatera nånting....

Sitter hos MArion just nu.. Hon och Micke kom och hämtade mig hos mig.. Jag skulle egentligen ha tagit bussen till stallet så skulle dom hämta mig där, men som vanligt så missa jag bussen.. Irri..

MArion lagade värsta god mat idag =)
Så nu är jag mätt och belåten... HAha..
Efter vi käkade gick vi ner till stallet för Marion skulle lägga ut hö...
Micke gjorde oss sällskap en bit för han skulle till finnen..
Då när vi gick där på vägen så ser jag en äcklig gammal rutten nerblodad binda.
Så jävla vidrigt.. Vem lägger en sån mitt på trottoaren lixom? Hua!!

Nu är vi iaf hemma igen, lr ja, vio kom hem för en timme sen kanske.. Lite mer...

Jag kommer inte på något att skriva om fast ´jag inte skrivit på flera dagar..

Aisha mår bra iaf, hon har tappat en sko nu så jag kommer inte kunna rida så mkt..
Bara där de är mjukt.. MEn hovslagaren kommer ändå nästa fredag så det är lugnt..

A juste, köp biljetter till våran studentskiva... 100kr med temat famous =)
SÅ kom igen nu.. KÖP !
Den är nu på onsdag... Åh jag längtar fan sjukt mkt.. Vet ej vem jag ska klä ut mig till bara...
Så skriv förslag tack!?!?

Jag har dessutom varit lite barnvakt idag åt favorit Jonna.. Hon har blivit så stor...
Och så har jag åkt värsting bil =)
Haha det var Mickes nya och den är gigantisk!

Nej nu ska väl jag äta ettchips eller två, MArion åt just upp mina sista kakor den jäveln!
 By the way så se nils hel knasig ut med sin parabol till tratt...
Hähä!


HEj då!

ps. Vissa personer är bra märkliga? d.s





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0