Gaaaaaaaah!!!

Ursäkta min dåliga uppdatering =)
Orkar egentligen inte skriva nu heller, är så satans trött så ag ska sova snart.
Har precis kollat på några klipp från twilight och igår såg jag hela filmen igen :P
Men ag kan inte bara sluta, känner mig typ besatt av den. Så idag var jag tvungen att köpa boken.
Och självklart så ska den vara lika underbar!  Har läst mer än halva redan. + att jag ar laddat ner soundtracks låtarna som jag pressar. Är jag patetiskt, besatt, beroende, eller vad är felet.?
Faktum är att jag ar aldrig sett någon bättre film eller läst någon bättre bok. Punkt slut.
Kalla mig nörd, men jag lovar ni kommer förstå!jag är elt enkelt galet förälskad.
Ajuste, fick också reda å¨att det inte bara finns två böcker utan det finns  fyra!! Varav den sista inte kommit ut på svenska.
så dom ska köpas med :P

Jaja nog om det nu även fast ag inte kan få ur det ur huvet.
Imorgon kväll ska jag till mamma oh fira jul. För på julafton ska ag vara med pappa tror jag.
Eller jag vet inte, blir så förvirrad av allt det här med julfirande. Det är sjukt jobbigt oc som vanligt så får jag beslutsångest. Jag lider fan ständigt av det.

Nee, nu ska jag ta en cigg, sen ska jag duscha. Efter det så ska jag se på några fler klipp från twilight och sen ska jag sätta på soundtracket tilf den så jag kan somna lyckligt =) Ska såklart läsa lite till ur boken med <3
Haha jävla tönt jag är =) Jag vill fan vara en vampyr :P
God Natt!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0