God Dag :)

God dagens! Jag gick upp för ca 2 timmar sen. Befinner mig hos Marion.
Igår så var jag, MArion, Micke och Ponii och fotade i studion. Det blev en massa bilder.
Både på MArion och Ponii. Micke var också med på ett par bilder.
Jag ska väl fara hem vid 4-tiden då ska jag ge hästarna mat sen ska jag spendera kvällen med att redigera bilder =)
Ska nog även ta och fota lite tror jag. Typ på min lilla Sofia <3

Filmen twilight sitter fortfarande kvar i huvet. Men den var verkligen bra. Så den rekomenderar jag starkt!

Ne, nu ska väl jag ta en cigg sen vet jag inte riktigt.

Ajuste mitt förra yårslöfte var att ha kvar en och samma tändare till det här nyåret.
En svart aik tändare. Och jag har lyckat :D HAha en så länge iaf :P
I år ska nog mitt nyårslöfte vara att sluta röka. Det ska nog gå bra. Hoppas jag =)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den filmen ska jag nog se någon dag, tack för tipset ;)

2008-12-22 @ 09:11:19
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0