ÅR 2007 :)

År 2007



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hm, kan inte minnas.. Nånting säkert..
Klippte lugg iaf : )

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja : )

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej..

5. Vilka länder besökte du?
England..

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja..

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

6/8<3

8. Vad var din största framgång 2007?
Hade ingen tror jag!

9. Största misstaget?
Många...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, bara vanligt sjuk.. Lr jo, jag sträckte ut mina ledband när jag åkte snowboard och ramlade..

11. Bästa köpet?
Min kära häst Aisha<3

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Aisha, skor, kläder m.m..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oh ja : )

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Många!
Men kent, definitivt.. Och svenska akademien.. tror jag..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
En del misstag!

18. Blev du kär i år?
Nej, nej : )

19. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Tror inte jag hatade någon speciellt mkt då.. Men nu gör jag det lite..

20. Bästa boken du läste i år?
Läste bara ett fåtal.. Men de flesta var bra..

21. Största musikaliska upptäckten?
Försökte/Försöker lära mig spela gitarr.. Det går sådär..

22. vilka festivaler besökte du 2007?
Tyvärr ingen. Men en del konserter.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Var med mina vänner och familg..
Blev dessutom sjuk.

24. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Så jävla blandad.. Kan aldrig hålla mig till en..

25. Vad fick dig att må bra?
När jag köpte Aisha vände allt för mig<3..
Och mina vänner såklart!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja..

27. Favoritprogram på TV?
Heroes!

28. Något du önskade dig och fick?
Ja : )

29. Något du önskade dig men inte fick?
Nä, tror inte det..

30. Vem saknade du?
En del..

31. De bästa nya människorna du träffade?
Hm, vet inte riktigt.. Masmo-gänget kanske :) haha..

Kommentarer
Postat av: Ela

SnÖÖÖÖÖ, det är snööö myiiiiz!

2008-01-03 @ 12:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0