Galet..

Jahopp, idag hade jag egentligen tänkt att skriva en lång blogg.
Men det orkaar jag inte just nu, men har såå mycket att skriva om.
Eller, har så mycket att vara arg över...

Typ Kristdemokraterna som är för det där jävla påhittet om att homosexuella inte ska få gifta sig?
Vad är det för löjlig skit egentligen.
Klart som fan att 2 män lr 2 kvinnor ska få gifta sig lika mycket som 1 man och 1 kvinna?
Sånt jävla skitsnack..

Eller den dära lagen som kanske ska införas..
Den om sexistiska reklamer..
Det är juh dåligt det med..
Vissa kanske inte försår varför det skulle vara en dum idé men tro mig det är det..
Orkar inte förklara varför jag tycker så just nu. skulle som dagt inte bli något långt inlägg..
Men tro mig, har man läst 4000-tusen (okej, 5 kanske) olika mediekurser så förstår man..

Jaja, idag var jag hos tandisläkaren..
Borrade ett hål så när jag kom till skolan imorse var jag helt bedövad i övre delen av munnen..
Så när jag sen kom till skolan skrattade alla åt mig..
Jag kunde inte äta, röka eller vissla.. Vissla som jag jämt gör i skola och som alla verkligen ääälskar :)

Sen så hade jag foto.. Då befann vi oss i studion och fotade..
Malin hade hittat en as cool bild..
Ett porträtt på en tjej med as häftig skuggning..
Så då fotade vi också porträtt med lite olika skuggningar..
Hoppas inte bilderna ser så mörka ut nu..
Dom är egentligen inte det..
MEn på den hära datorn jag sitter vid är dom det.. Är nämligen hos MArion å Micke i Rimbo..
Och era dataskärmar kanske också är lite mörka :)
Vad vet jag?

Lägger upp ett par stycken... Har inte orkat redigera några än..
Ska nog ta å göra det senare..
Finns även att se på min bilddagbok:

katiia.bilddagboken.se







Nej, nu ska jag vara social..
Ska även dricka lite vin...

By the  way, så var jag lite barnvakt idag när dom var i duschen..
Värsta mysigt å ligga å titta på henne meddan hon sov lite..
Sen höll jag på å somna men kännde mig iaktagen.
Då tittade jag upp å såg att hon låg å stirra på mig..
Då ville inte hon sova mer och inte jga heller..
Så himla söt den där ungen :)


Nej som sagt, vinet och MArion kallar :)


Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D jag ser ut som en ruuuund rund tomat på den där bilden..

2008-01-18 @ 22:56:43
URL: http://moggi.blogg.se
Postat av: Carro

fina bilder katia:) Ta de lungt me vinet... ajälv ska ja supa mig full, då ja kan glömma min fökylning:) Perfekt plan va vanheden:) adjöken adjö

2008-01-18 @ 23:45:23
Postat av: Malin

Mja, jag har en ganska så ljus skärm. Ljusare än andras för att jag lirar o så :D så på min är dem inte mörka.
Du kan ljusa upp din skärm också lite. Först display properties> settings> advanced> "ditt grafikkort" (mitt är GeForce 7100gs)> color correction. Och där kan du dra upp ljuset lite, och ändra lite annat :D Där kan man också skapa olika profiler, typ ett visst ljus osv. Som man sedan kan byta mellan. Lite svårt o förklara :D
Hur som helst.

2008-01-19 @ 12:35:29
URL: http://moggi.blogg.se
Postat av: Iza ;)

Haha, Katia är insatt. Det tycker jag är bra !:)
Bra plan där dynamit-Harry ! Jag skulle också vilja supa mig full men jag har inte det valet. Jag måste klura ut en plan.. :)

Fina bilder Btw. :)
Puss !

2008-01-20 @ 18:07:41
Postat av: Iza ;)

Förbannat liten text du har här, man ser ju fan inte. Är tvungen att använda förstoringsglas lixom:)
Men kan du kanske uppdatera lite. Så jag och andra som inte har nått liv kan läsa :) Haha. Pusss

2008-01-22 @ 22:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0