Morning...

Hopp, jag har då inte bloggat på ett par år eller 2...
Nej men seriöst, jag har inte orkat..
Så gå in å kolla på :

www.ittza.blogg.se

och

www.carroliiten.blogg.se

Så vet ni vad jag har haft för mig den senaste tiden...
Imorgon ska jag åka till Sälen..
Det ska bli rätt skönt faktiskt..
Från tors-sön med min underbara systerdotter <3
Ja, + mamma och gänget såklart..

Tog iaf hand om hästarna fre-mån..
Det gick bra..
Mamma hjälpte mig 2 mornar..
Duktigt :)
Sen var jag och ela ute på en ridtur med..
Vi skrittade bara i en timme typ..
Var så satans halt och som vanligt har Aisha tagit av sig en sko :P
(lustigt uttryck)
Men men..

Nu är det tillbaka till skolarbetet..



Tjiiing.


Kommentarer
Postat av: IZA

=) Har varit med oss den senaste tiden. Nonstop !:D
Ha det så bra i sälen vännen ! Puss

2008-01-30 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0