Tjooop!

Sitter hemma hos Marion, Micke och lillen i Rimbo.
Orkar egentligen inte skriva blogg...
Nyår var trevligt... Var hemma först för mamma fyllde år...
Och sen så åkte jag ner till Grisslehamn och drack lite mer..
Sen så gick vi hem till Carro..

Måste även tillägga att det finns en del idioter som man egentligen undrar vad dom tänker med?
Dessutom verkar juh alla samlas på ett och samma ställe?
!IRRI!

Idag när jag var i Norrtälje och väntade på att Marion å Micek skulle komma å hämtta mig så provade jga lite skor på skokanonen. Mitt i allting ringer mamma.. Efter att vi pratat en liten stund frågade hon vad jag gjorde..
Jag svarde ärligt att jag var inne och provade skor.
Varpå hon utbrister : NEEEEEEEEEJ!
Inte igen.. Du MÅSTE hålla dig borta från alla sko affärer.. Det är inte bra!!!

Haha det lät så himla kul.. :)
Alla tycker att jag har så mycket skor..
Speciellt Mina föräldrar.. Dom kan bli helt galna på alla skorna..
Själv tycker jag att jag kan behöva ett par till..
Därför så ska jag nog köpa de där stövlarna jag provade idag..
Ångrar att jag inte köpte dom, så imorn ska jag nog det :)

NEj nu ska jag ut och ta en cigg och vara mer social!

Tjing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0