FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Åh jag är sååå bra, och hade sjuuukt kul..
Synd att man aldrig mer kommer få göra om det :( Känns rätt trist om man tänker på det viset...
Men dagen igår var kanon iaf, även om inte alla dök upp till min mottganing fast dom hade sagt det?
men men.. Full som en kastrull i 22 timmar.. Men det var de fan värt ;D
Fick en systemkamera av mamma å pappa =)
Och ett2 gb minneskort + ett tele objektivå ett uv-ljus skydd.. sen presentkort å så..
Min mössa e värsta ful nu, men det gör inget..

Jag kommer sakna min klass så fruktansvärt mycket. Den bästaste nånsin.
Vårat flak var så fin med... Ska lägga upp bilder senare...

Och du... du är som sagt rätt fantastisk ibland och det vet du om :D

Kommentarer
Postat av: Malin

shiiit katten vad vi ska fota nu!! :D härligt! vad är det för kamera du har fått?

2008-06-15 @ 13:59:29
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Frida

Full like a kastrull=)

2008-06-25 @ 00:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0