Jobb jobb jobb

Åhhh, nu sitter jag här på jobbet. 
Det går ¨så fruktansvärt segt nu de sista timmarna. Har jobbat sen klockan 8 imorse och slutar klockan 8 ikväll..
Så ser mitt schema ut jämt typ. Jobba 3 dagar - ledig 3 dagar. Men det är faktiskt ganska skönt att jobba sådär.
Fick världens utskällning nyss av en ressenär? Han skulle pront ha en biljett för 120 kr fast vi inte ens säljer såna nu. För på sommaren höjer vi dom så att dom kostar 160 kr. Men det tyckte inte han stämde och kallade mig dum, att jag borde veta bättre, att det här inte var klokt osv. Så höll han på i 5-10 min sen orkade jag inte höra hans tjafs. Kom igen lixom, vi har höjt priset med 40kr just för att det är sommar. Ge dig lixom. Så jag sa att om han ska fortsätta vara sådär otrevlig kan han lika gärna vända och åka hem igen.
Då blev han iaf tyst, betalade sin biljett och åkte vidare.
Villka människor det finns alltså?!?!!

Nej, nu ska jag jobba vidare. Hoppas på att det ringer någon snart så jag kan svara;
- Privatresor Katia.
Jag glömmer jämt bort att svara så för förut så svarade vi bar ;
- Bokningen Katia.

Så nu fattar typ inte kunderna som ringar vart dom har kommit.
Haha..

Mycket jobb snack nu men de är bara för att jag är på jobbet som sagt =)

Tjing

Kommentarer
Postat av: isa

bokningen det är Kaaaatiiiaa :)

Åhhh men hallåå dääär..

Självklart, en resa hem också?

Vill du kanske äta på båten?

Får jag då fråga om det önskas alacarte eller smörgåsbord?

Tack för ditt samtal duu;)





2008-06-27 @ 19:46:58
Postat av: Ela

va duktig nu är som jobbar o sliter :)

2008-06-27 @ 21:32:14
Postat av: B1

I CANT GET NO.. (dönönöööööönö).. SATSFACTION.. (dönönööööönö).. AND I TRY.. AND I TRY..

2008-07-03 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0