Helg..

Har icke uppdaterat på ett tag som vanligt. Men jag har faktiskt bätrre saker för mig. Eller?
Nåväl. Frida är på besök igen.. :D Hon har varit här mkt nu på senaste tiden men det är skoj.
I fredags så så fotade jag iaf mina bilder till slutproduktionen i Foto. och temat var naket =)
Så jag bör väl tacka Marion, Micke och Ela som ställde upp på bild :D HAha.
Dock var dom juh inte helt nakna framför kameran =)
Sedan for jag och Louise fram och tillbak till Rimbo..
Efter det så åkte jag till Iza. Dit kom även MAtilda och vi drack en hel del. Men det var skoj =)
Även Izas klass kamrat var där och hans kompisar.
Jag och Matilda drog upp till mobergs vid 12 kanske medans Iza var kvar och inväntade Frida som var på väg ner från Östersund =)
Åh jag måste bara säga att det var himlans kul där, mot vad det har varit på senaste tiden =)
Dessutom så hamnade jag inte i bråk, vilket har hänt flera ggr på senaste tiden. Men jag har iaf äntigen fått ge nån en höger... Inget märkvärdigt..
Nej, kvällen var lycka iaf =)
Mkt lyckad...

Igår så tog vi det bara lugtn.. Drack lite vin och åt ett par jordgubbar. Jag däckade rätt tidigt, var så satans trött..
Vaknade upp typ helt förstörd av nån taskig förkylning..
Hmm..
Och idag så for jag till Rimbo.. Där jag fortfarande är.. ORkade inte gå till bussen + att jag känner mig lite sjuk..
Det skulle vara så mkt bättre om man hade körkort. Men Neeeej då, här får man inte ta nå körkort än inte..
Skit också.. Orka vänta 2 jävla år????
Hm, visserligen har jag inte kollat upp än om det är helt säkert at jag har uppskjutet men jag ror det iaf. Är nästan säker. =(

Aja.. Nu ska jag ta en cigarett och fortsätta dega...

Ciaaaaaaaao


hjh
Måste även som Frida lägga upp denna bild.
Vi ser juh ut som ett par pundare eller nåt, fast vackra sådan =)
Min blick verkar iaf fastnat någonstans utanför bilden. HAHA =)

Kommentarer
Postat av: Malin

tjenixen katia! :) du är inte inne på msn ju.. tänkte bara säga att det finns några redigerade bilder på min blogg, om du vill se (vilket jag tror att du vill :D)

2008-05-27 @ 20:16:07
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0