Skola?

Åh, jag dör så tråkigt det är just nu...
Sitter i skolan men har slutat. Ska nog fara hemmåt snart..
Ikväll kommer Frida ner =) Innan hon kommer ska jag Danne och Carro ut på en picknick tror jag..
Sen när Frida kommer kanske det blir lite vin med. Eller man kan juh hoppas..
Jag jobbar iof imorn.. Men ändå...
Kanske ska ta en ridtur med....
Åh, nästa helg kanske Matilda ska komma och rida med mig =) Festligt..

Åhhhh juste, jag måste berätta om min slutproduktion i Foto med...
Men jag orkar inte göra det nu men det kommer bli grymt roligt iaf =)
sååå jag uppdaterar senare om det =)

Nu ska jag ta en cigg och sen ska jag nog faraaaaa!

Bye bye..

Kommentarer
Postat av: Ela

En applåd för Mris som har uppdaterat sin BLOGG! >D

2008-05-16 @ 17:15:07
URL: http://karateelixx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0