Partaj

Ovanligt att jag gör dumma saker. Blir så trött på mig själv ibland.
Men detta är delvis Isabelles fel. Så det så. Haha =)

Just nu är jag hos Marion och Micke. Marion ska nämligen ha partaj ikväll.
Och jag som är helt död. Men det ska faktiskt bli kul.. =)
Förövrigt så har Marion nästan dödat mig idag. Jag låg helt utslagen på deras säng och då kommer hon och vänder deras bäddmadrass över mig. Jag fick typ panik och bara skrek. Det var galet läskigt...
På tal om läskiga saker så vill jag åka och se Saw 5.. Speciellt på bio.
Så det hoppas jag att någon vill följa med på. Helst inte Iza då hon skriker för minsta lilla.

Igår spenderade jag min kväll på mobergs. Och hör och häpna ; jag var där utan Iza.
Det känndes lite tungt. Men men, det var juh ganska kul iaf för jag var där med Marielle och Sandra. Dock inte under hela kvällen.

Nej nu ska jag ta en dusch. Eller snart, Marion ska först.

Tjing



Kommentarer
Postat av: isabelle

Hahahahaha.. fan va kul !!! Det kändes lite tungt att släppa iväg dig igår, men ibland mår förhållandet bättre om man tar lite avstånd?! :)

Ha en kul kväll !! Pusspuss

2008-11-15 @ 20:20:19
URL: http://ittza.blogg.se/
Postat av: Carro

haha hjärtligt välkommen : ) Jag har bybakat bröd och te om du vill ha också?=)



Isa sa till mig i dag också att vi hade ett förhållande, jag undrar om inte hon börjar få ett behov av att stadga sig??

Snart kanske du får va själv på mobergs varje helg, om hon hittar nån.. haha=)

2008-11-16 @ 00:04:08
Postat av: Malla

Nej se inte Saw 5 på bio, inte rekomenderat. Jag tycker inte att den var så pass sevärd för aTT SE DEN PÅ BIO. Den är väll ganska bra, de klassiska saw-film morden men de fanns inte de här häftiga ihopknytningarna somd e brukar göra. Ladda ner den iställe´t katia. Kramar malla

2008-11-17 @ 09:29:48
URL: http://sumusquodsumus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0