En vecka senare...

Egentligen orkar inte jag uppdatera men jag gör väl det ändå.
Är hos Marion just nu. Vi har precis kollat på en psyko skräckis. Den var galen?
Annars har jag inte gjort så mkt. Vi var ner en sväng på marknaden och där slog jag ihop mig med 2 tanter så vi köpte 3 tights för 150 kr Ist för ett par i var för 75 kr. Haha ;)
Tidigare så var jag med Iza när hon tatuerade sig. Väldigt fint.
Jag blev faktiskt sugen på att göra min tatuering i nacken. Så jag funderar på att göra den snart.
ÄR osäker på vad det ska stå bara. Antingen; Fides Quod Diffido. eller Amor Vincit Omnia.
Svårt val?

Åh jag blir så irri på min hosta med. Sjukt jobbigt ibland.
Förresten så har jag flyttat hem igen, eller jag har bara sovit där hemma en natt och jag flyttade för flera dagar sen.
Men jag letar lägenhet..

Och hörni, Iza försöker dra med mig till Bratislava och festa och sånt för typ 79 kr flyg 200 kr per natt på 4 stjärnigt hotell och så lever man as billigt. Men jag känner att Bratislav inte är så skoj. Vad jag hört så är det en sunkig fattig stad där folk blir mördade och våldtagna. Kan det stämma?

Måste även tillägga hur duktig Isabelle har varit som hållt upp med rökningen i snart 2 veckor :D
Man kanske själv ska ta tag i det snart. Men inte riktigt än..

Nej, åter till hostning och rökning.

Tjing


Kommentarer
Postat av: isabelle

Taaack =)

2008-10-03 @ 10:21:02
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0