...

Åh så jävla typiskt. Min visdomstand krånglar som vanligt och gör äckel ont + att nyss när jag satt och pluggade så började det tjuta lite svagt i mitt öra, det blev högre och högre och jag trodde verkligen att nu är det kört. Nu har jag fått tinnitus.
Men nej då, det slutar pipa och istället blir hela örat typ dovt. Då trodde jag att jag hade fått tillbaka lock för örat igen som jag brukar några gånger per år. En gång var det tydligen öron inflammation men det fattade inte jag förren jag var hos läkaren för det gjorde inte enns ont. Men iaf så har det dova också försvunnit nu så det är bra.
Inget kan försöra mitt braiga humör idag. Jag ligger på topp.
Det beror nog på allt kaffe jag har druckit idag. Ligger på min fjärde kopp som snart är slut =)
Jag hade även typ 700 kr mer på kontot än vad jag trodde så det är kul =) Fast det går åt till räkningar.
Inte lika kul.
Är i skolan nu iaf. Sa sätta mig och skriva ner min projekt beskrivning.
Hm, det kan bli svårt. Allt är typ så flummigt. Dom är ju tro att jag är dum i huvet? Vilket jag iof är ibland..

Igår när jag kom hem till mamma så satte jag på coldplay på högsta volym.
Jag vill så gärna se dom igen. Så grymt bra. De sjuka är att nästan alla deras låtar är underbara.. <3

Nej, dags för cigg och plugg..

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0