.....

God dagens! Har som vanligt ingen lust att blogga..
Kul att jag börjar nästan varje inlägg med det? :) haha
Sitter på jobbar just nu, mitt schema har börjat typ nu så nu är det jobb fram till minst september tror jag :)
Skolan får ju dessvärre lida av det. Bestämde mig för att jag ville jobba ist. Så ska dit nästa vecka och säga farväl + tömma mitt skåp. Men i januari nästa år ska jag ta upp det igen, fast den gången på CLL.
Det är ju trots allt bara några få kurser kvar och dessa kan jag då byta ut till nå roligare kurser :)
Dessutom har jag bokat möte med språkpunkten till nästa vecka för jag ska nämligen plugga engelska i London i 3 veckor i höst :) Naaaaaaajs ;D

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu....
Känner mig rätt trött, slutar klockan 8 och egentligen skulle jag ha velat rida idag. Men det hinner jag inte.
Imorn jobbar jag 11.15 - 18.15 så då får jag hinna rida innan eller efter. Lär ju bli efter.
Ikväll ska jag ut och springa iaf :) Värsta duktigt. Har gjort det 4-5 ggr den senaste månaden. Kanske inte så mkt men bättre en ingenting iaf :) Bara man har musik i öronen så är det rätt skönt !

Nepp, nu ska jag ta och äta lite mat.

-fin, finare, finast <3

Tjing

Kommentarer
Postat av: Johan

Kul, att du ska vara i london ^^

2009-04-14 @ 14:07:03
URL: http://mercid.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kul att plugga i London :)

2009-04-15 @ 21:56:52
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0