Måndag!

Jaha, så var det måndag igen.
Helgen var mkt trevlig.. I fredags var jag bara hemma hos min syster och tog det lugnt :)
I lördags så var jag med Iza hela dagen och vi gjorde klart en av våra häst hagar. På kvällen drog vi till Norrtälje och käkade lite middag och drack massa. Sen for vi iväg till kärleksudden där shotguns spelade.
Igår mådde jag lite halv krassligt så då var jag mest hemma och vilade :) 


Just nu är jag på jobebt och slutar om 45 min typ, då ska jag till syster och sen till hästarna..
Orkar inte skriva mer nu så ni får nöja er med dett full onödiga och tråkiga inlägg ;D

Tjing

Kommentarer
Postat av: Carro

Katia när kommer du till Masmo o hämtar dina saker?

Föresten tänkte jag bjuda på avokado och skagen? sugen? ;) Pusss

2009-04-20 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0