Onsdag !

God Morgon !
Jag sitter på jobbet nu med en himlans huvudvärk. Kan vara för att jag drack alldeles för mkt kaffe igår.
Ändå s¨sitter jag här med en kopp i handen. Har varit här i 1 och 1/2 timme men vill redan gå hem...
Men imorn och på fredag jobbar jag 13.15-20.15 sen på lördag är jag leeeeeeediiiiiiig :D
Då ska jag ta en lång jäkla ridtur. Den dagen ska jag nog spendera med käraste Isabelle också om jag inte minnas fel.
Vi skulle nog ta en ridtur och sen käka och fixa iordning oss för kvällen då vi ska ut... :)
Dessvärre jobbar jag på söndag 12-15.15. Hmm, det måste ju lösas på nå vis !

Hade en så jävla otrevlig kund i telefonen nyss. Han gapade och skrek i öronen på mig bara för att jag behövde ta namna och födelseår på alla resenärer som skulle med. Han kunde tydligen inte det utantill och så fick jag höra att det har man aaaaaaaaaldrig behövt ge ut tidigare. Och där satt jag och vänligt förklarade att det ev kommer ett nytt biljett system snart och därför måste vi ta alla person uppgifter. Men då skrek han ännu mer på mig och slängde på luren.

Så trevligt kan jag ha det ibland ?!!? ;D
Idioter säger jag bara !

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-04-17 @ 08:58:22
Postat av: Sandra

Vilken otrevlig jävel, men det brukar oftast vara så med "VIP kunder" att ändras något så blir det ett jäkla liv ;)

2009-04-17 @ 09:03:01
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0