Torsdag!

God Morgon !

Är på jobbet igen som vanligt. Igår så åkte jag in till Iza och Albin i Norrtälje. Vi tog nån folkis ioch sen begav vi oss ner till trädgårn. Där var det helt dött ! Kanske var 10-12 personer eller nå sånt + vi =) haha.
Men vi tog iaf en varsin öl och satt och snackade lite. Sen gick vi hem igen och såg lite på tv.
Och vet ni vad som gick på tv!? Arkiv X.. Ni vet med det där spännande ledmotivet.
Jag och Iza fick lite nostalgi och kom ihåg när man var mindre och satte uppe på kvällen och väntade på att det skulle börja. Tisdagar kl halv 11 tror jag det var. Elelr det var Iza som ville minnas det :) Mkt festligt :)

Nepp, kaffe och en cigarett var det ja!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Ja kan förstå att det är lite nervöst att åka själv.. hade jag nog aldrig vågat göra ;) Men vilket merit sen ;)

2009-04-16 @ 16:00:35
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Haha, ååååhh va spännande det var ! Gaalet :)

2009-04-16 @ 22:12:11
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0