...

Åhhh, det är en sak jag är lite små sur över. Håkan hellström ska ju bara göra en sverige spelning i sommar och den gör han på peace and love festivalen. VARFÖR ? HAn kan väl va på hultsfred ist....  Iof har han en i liseberg å en på grönan också men det är inte förren i september och det blir inte heller samma sak som på festival. Han är den nog mest fantastiska musiker här i Sverige, eller ja. Han och hela bandet bakom med. ! Så underbart bra och det finns inte en enda låt som är dålig. Finaste,finaste,bästaste,bästaste Håkan !
Skulle vilje länka till massvis med låtar men det orkar jag inte så jag får nöja mig med att länka några stycken i nästa inlägg kanske.

Det jag ville komma fram till var iaf att jag ÄLSKAR verkligen Håkan och hans musik. Punkt Slut. <3

Kommentarer
Postat av: Marion

trist inlägg katia trist trist trist haha^^

2009-06-11 @ 09:34:44
Postat av: jennie

hittade till din blogg då de var en tjej som skrev att du ville komma in på polishögskolan. Jag funderar på detsamma och är lite nyfiken på hur det har gått för dig?

2009-06-14 @ 13:45:39
URL: http://trollunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0