....

Hejsan Hoppsan!

Nu sitter jag i Rimbo hos Marion och Micke.

I fredags spenderades kvällen hos Iza först med lite öl. Det var hon jag och Abbe flabbe.
Sedan for vi vidare upp till Nordona på ferre.. Trevligt :)
Albin gjorde en härlig klota på vägen hem sen, såg sjukt kul ut. haha

Igår så åkte jag til Uppsala för att träffa finaste Jesper :)  Han och hans kompis hade 18-års fest och jag "kände" typ 3 pers där. Däremot skakade jag hand med ett x antal människor. HAha. Men det var skoj :)
Känner mig lite små bakis idag men inte så farligt. Somnade typ 4 och gick upp vid 10.
Marion och Micke körde dit mig igårkväll och så tog jag bussen hot för nån /några timmar sen.

 Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, tråk söndag!
Har inet bestämt ännu om jag ska åka hem eller inte...

Nej nu orkar jag icke skriva nå mer..

Tjing

Kommentarer
Postat av: Frida

vem är Jesper? =)

2009-03-23 @ 21:31:49
Postat av: isabelle

Hej vilket tråkigt inlägg. Förutom vissa rader..... Skärpning för fulla muggar ;)

2009-03-24 @ 12:28:26
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0