:)

Imorse var jag riktigt trött.
Men jag var duktig och pallrade mig upp. Så att jag fick träffa min kära Denise med :)
Dessutom så fick jag skjuts till skolan av mamma så då var det mycket enklare att gå upp.
Slapp juh åka buss så :)
Fast idag är jag på bättre humör.
Inte lika deppig.
Hade möte med syon nyss. Och jag slapp ha någon APU.
Jag ska sitta i skolan och plugga ikapp istället. Det känns skönt, sså att jag slipper alla IG:en.
Man kan juh iaf hoppas att jag hinenr med alla.
Just nu sitter jag på min grafiska illustrations lektion. Men vi har typ ingen lektion.
Värsta najs.
Idag ska jag hem till min kära mamma och äta middag :)

Nepp, nu ska jag ut och ta en cigg tror jag i väntan på att min nästa lektion ska börja.

tjing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0