Fotomässa, busskrock och konsert!

Okej, nu sitter jag i skolan. Har slutat för cirkus en 40 minuter sen.
Och ändå är jag kvar?
Väntar på att Marion och Elin ska bli klar med deras ärenden.
Skulle juh tagit bussen till Marion när jag slutat men nu är hon juh i Norrtälje redan så då åker jag med henne hem sen.
Imorgon ska jag på fotomässa. Det ska faktiskt bli kul.

Jag har iaf börjat med vårat projekt arbete vi ska hålla på med i skolan.
Jag ska jämföra dessa två fotografer :

www.mattiasedwall.com
www.staffanwidstrand.se

Så dom kan ni kolla in tycker jag.
Ska skriva skillnaden på deras sett att fotografera typ. Och så ska jag fotografera likadant.

Den översta är typ modefotograf. Han fotar mycket i studio.
Så hör av er om ni vill vara modell? :)

Den undre fotograferar mest utomhus. På landskap, djur osv.
Han vill med skydda "naturen och djuren" med hjälp av bilder.

jaja, nog om det.

Igår krockade vi med bussen. Eller alltså jag satt på bussen tillsammans med Carro, min syster och hennes dotter. Då var det en bil som körde rätt in i sidan på bussen. Precis där vi satt körde den in.
Det var lite scary faktiskt.

I morn ska juh jag först på fotomässa på dagen sen på kvällen ska jag och min kära syster på konsert.
Ska se KENT <3
Ska bli kul. Sen ska jag nog bara hem och sova eller kanske dricka, beror på hur pigg jag är.
annars ska jag iaf dricka vin på lördag. Najs, najs ^^

Nej nu ska jag plugga lite medan jag väntar på min kära vänner.

Tjingeling ;)

hej nu har jag varit här också / em

Min klasskamrat ville också skriva en rad i min blogg om ni undrar över den raden över. :P

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Meeh, du skulle ju på konserten med din mamma!?? :)
Dricka vin hos mig på lördag då? och JA, låten är jätte bra! :) Puss

2007-11-15 @ 14:20:35
Postat av: em

NICE gjort av mig :D

2007-11-29 @ 14:24:21
URL: http://baramills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0