haha :D

Tack Isabelle för din idé om vad jag ska skriva om gällande krönikan. Men vad kan man skriv om dig lixom? Du säger juh själv att du itne har något liv :P

Haha nej då. Det finns säkert mycket intressant att skriva om men jag undrar vad mina lärare skulle säga om jag skrev om dig.
Nej ska nog skriva om något s vanligt som klimatförändring kanske. MEn hur tråkigt är inte det? Eller om homosexuellas rätt i samhället. Eller kanske om djurens rätt. men vafan alla skriver juh om det.

Haha, kanske borde skriva om hur mycket dagens ungdoms svär. inkl. mig själv.
Mitt nyårslöfte ska nog vara att sluta svära. Lätt det då kanske : )

Shit. Jag kan verkligen inte sluta skriva om dom här otroligt piffiga tangentborden och heta skärmarna. Ni måste tror jag är knäpp. MEn jag ska fan lägga upp en bild här snart så ska ni få se så fattar ni vad jag menar :)

Jaha, nej nu ska jag ut och ta en cig. Sen ska jag sätta mig ner och skriva en förträffligt bra krönika om något bra ämne som jag kommer på medan jag röker :)

Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0