KommerFanIntePåNågonRubrik

yeeeey. Grattis till Sverige som blev klara för EM - slutspelet alldeles nyss :)

Jaha, jag är som vanligt as trött.
Känner mig sjuk.
Typ feber.
Förresten. Jag tycker inte jag är någon hypokondriker? eller?

Har varit i skolan hela dan typ. Eller till kl. 3.
Sen åkte jag hem och nu har jag faktiskt varit duktig och tvättat :) haha.

Imorgon har Denaaaaajs (Denise) bil så då ska vi entligen åka upp till mc donalds oc ta den där efterlängtade latten. Så som vi gjorde varje dag i början av 3:an tills Denise blev av med sin bil. :)

På fredag ska jag nog umgås lite med min klass. Denise ska köra lite folk och då ska jag, som en bra vän åka med :) Och jag ska tamefanimej sitt i fram :P
Men sen så ska väl typ klassen ut senare på kvällen och eftersom att jag inte är 18 så vet jag inte vad jag ska göra? Förslag?
Eller jag kanske följer med Denise hem. Hon ska ju inte ut :)

Nepp, nu kan jag inte sitta här och häcka, måste duscha.
Ska nog gå och lägga mig tidigt idag för en gångs skull.


I hela mitt liv har jag väntat
på någon som liknade dig
hur kunde du lämna mig ensam
i en värld som har blivit så hård
I hela mitt liv har jag längtat
långt, längre bort härifrån
Nu står du först på min lista
över folk som förtjänar ett
öde värre än döden...

Tjiiing.

kent<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0