mjo.

Jag mår konstigt.
Vet inte varför? Antingen börjar jag bli sjuk.
Eller så är jag helt enkelt inte bara på humör idag.
Känner mig små deppig. ?

Idag har jag varit hemma från skolan.
Jag orkade bara inte. Dessutom kännde jag mig små krasslig imorse.
Jag gick upp kl. 8 och duschade.
Duschade fan i 40 min. sen kände jag bara neeej. Så gick jag och sov istället.

Men imorgon måste jag gå till skolan. Har möte med min syo.
Så ikväll blir det plugga järnet!
Och sova. 
Jag skulle kunna sova föralltid känns det som.

Nu sitter jag och lyssnar på kent. Så jävla bra.
Speciellt när man är på uselt humör.
Väntar även på att pappa ska komma. Han skulle handla en masa mat åt mig.
Mat är najs.

Jag hade värsta tur i oturen för en stund sen.
Jag satt här vid datan och drack coke.
Så råkade jag ha ut glaset. Men lyckligtvis så hann jag rädda mitt tangent bord.
Som jag reflexmässigt slängde iväg till sängen så att det landade juh mjukt iaf.

Men nu ska jag göra annat. Kanske plugga?
Eller så ka jag ta en till dusch.

Snart fyller jag år.

Tjing.

kent<3

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Hehe.. va många inlägg du har hunnit med då! :) Kul i Jul ! :)
Ringer du mig snart?
Puss

2007-11-20 @ 15:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0