Tillbaka igen då.

Nu sitter jag i skolan och väntar på Denise. Så att vi kan gå och äta. Visserligen öppnar inte matsalen förrens om en halvtimme. Men jag har tråkigt och är hungrig NU!

Det var juh tur att jag hade så mycket tid på mig imorse att gå upp och fixa mig å så. Eller inte. Vaknade 10 i 9. klockan 9 måste jag gå ut till bussen. Så jag fixa mig å så på 10 min. Jag är rätt stolt faktiskt.

Ikväll ska jag ta in hästarna. Hm, jag undrar hur de ska gå när jag typ slutar sent. Men men. Hade jag inte tagit in dom så skulle jag fart till Marion och färgat hennes hår. 
Det känns som jag jämt far runt som en galning. Det gjorde jag typ hela lovet. Sen fastnade jag iof i Hallsta från tordag till söndag. Det var juh iof trevligt  : ) 

Nej nu borde jag göra annat än å sitta här. 


www.katiia.bilddagboken.se
www.tjuvlyssnat.se
www.tjuvtittat.se


Tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: Iza

Heey gumman !
Ring mig senare om du vill, så kanske vi kan ses!? =)
Puss

2007-11-05 @ 11:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0