yeeeey...

Just nu sitter jag och vräker i mig glass.
Vilket är ganska idiotiskt eftersom jag fryser som  en glasspinne..
Kom hem för ett tag sen. Har varit i skolan, sen hos tndläkaren, sen hos min bror, sen hos min syster.
Där åt jag middag så skjutsade hon ut mig till hästarna efter så jag kunde ta in dom.
Det var råååååååå äckligt slaskigt ute.

Sitter å kollar på vänner med. Men det är reklam pause nu.

Imorgon ska jag vara hemma från skolan. Ska fota, och då orkar jag inte åka in till skolan.
Eller ja behöver rättare sagt inte åka in.
Men jag ska ändå gå upp tidigt. Kl. halv 7 ska jag åka och ta ut hästarna.
Sen ska jag ner till Carro och vara hundvakt åt Loppan.
Och sen ska jag tillbaka och ta in hästarna vid 3.

Gjorde ett test på hur gammal jag blir.
78 år skulle jag bli..

Bra eller dåligt?


Ne nu ska jag kolla idare på vänner...

Så söt :)


Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0