1 månad och 12 dagar :)

så lång tid är det kvar tills jag fyller år :)


Hm har varit lide dålig på att blogga under helgen.. Men jag har inte orkat bara.

I fredags så åkte jag som sagt till Ela å gänget. När jag kom dit så korkade ela upp vinflaskan å så satte vi igång.
När den  tog slut så fick vi för oss att gå å köpa folkisar eftersom Kim å Johnny inte skulle komma förren om 1 timme  med drickat.
Så när vi gick in i den lilla affären så förföljde Elas katt  oss och gick med oss in. Det var så himla pinsamt. Men iallafall så tog jag katten och gick ut :P

Väl hemma hann vi bara dricka 1 folkis innan Kim å Johhny kom hem så då for vi upp till Johnny och spela ölspelet :) Kul kul.. Sen drog Ela å Kim hem å jag blev kvar hos Johnny :)
Vaknade värsta tidigt på lördan. Ela å kim skjussade hem mig eftersom jag skulle ta ut hästarna. Mycket snällt :)
När jag kom hem somnade jag på en gång,
Sov typ tills jag skulle ta in hästarna vid halv 5. Då tog jag cykeln dit och det var fanimig inte en enkel match ska jag tala om. Det var GRYMT jobbigt! 
Och när jag var klar i stallet så var jag juh tvungen å cykla hem med. Fy fan säger jag bara. Hem å sov bara. Sen upp på söndag å ta en ny cykeltur igen. Sen var jag mest  bara hemma, gick till mamma en svängå tog hand om hennes katter å kaniner :)
Sen till stallet igen å när jag cyklade för sista gången därifrån så var det faktiskt inte så jobbigt.. Undra om man ska börja springa lr nåt? Fan orka egentligen.

Idag tog jag iallafall mitt pick å pack å drog till Marion. Vi var å käka på Mcdonalds å nu sitter vi här hemma hos henne å degar :)

Det känns så jäkla skönt med lov allstå. Fast iof har jag massa skol skit å göra men hey, jag har juh iaf sov morgon :)

Nej nu ska jag vara social med min kära vän Marion. Ska ta en cig nu med för jag blev lite röksugen av allt skrivande.

Måste bara länka till tjuvlyssnat sidan för den är juh helt underbar. Önskar det var jag som kommit på  en sån grej.
www.tjuvlyssnat.se - Kolla in den för i helveteni som inte gjort det! :D


Tjingeling ;)


Kommentarer
Postat av: Iza

Du och jag kan börja träna om du vill !:)
Heheh!!
Puss !!!

2007-10-30 @ 12:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0