Jaha.

Nu sitter jag hemma hos Carro igen då. Måste skynda mig för jag ska ta en dusch innan vi ska titta på heroes :)
6:e avsnittet på andra säsongen nu.. Åh, det är irri att dom bara kommer ut 1 gång i veckan.

Idag så gick jag upp klockan 6. Följde med Marion ner till stallet och släppte ut en massa hästar.
Sen for vi hem igen och då hjälpte jag henne att plugga lite. Därefter åkte vi till Norrtälje och mötte Ela. Vi gled mest omkring på stan och så toog vi en fika med. Sen följde MArion med ner till Grisslehamn där vi släppte in hästarna och åt mat som carro hade lagat :) Och nu sitter jag och carro själva här för Marion har åkt hem.

Nej, nu måste jag som sagt skynda mig. Skriver mer senare istället.

Tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Åå jag har saknat dej med min lilla katt!!! =)
Pusspiss

2007-10-30 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0