Jo men visst.

Efter en timmes bussåkning och 10 minuters gångväg hem till Carro i den totala kylan så är jag äntligen här. Dessutom hade jag ballerina skor på mig och då blev det juh ännu kallare.
Jag är as hungrig. Så jag ska svulla. Mat eller mackor? Hmm...
Orkar inte åka buss hem så jag hoppas att jag kan åka med min mamma eller nåt.
Jag har läst värsta mycket idag. På bussen iaf. Bussvägen går så mycket fortare om man läser. Dessutom stängs ljuden omkring än av då. Vilket var väldigt skönt den här gången  för det satt några patatiska fjortisar bakom mig och fnissade och försökte vara balla när de berättade hur mycket det skolkar, dricker och röker.
Nu ska jag ringa min syster . MArion skulle få järntabletter av henne bara för att hon hade över än massa från sin graviditet :)

Lilla Sofia. Jag ÄLSKAR henne.

Tjingeling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0