Och så igen...

Startar jag än ny blogg.Tappade lusten att skriva förut när jag hade den andra bloggen men nu har jag fått tillbaka "suget".
Har man inte något liv så får man väl skriva om det lilla man har helt enkelt :)

Idag så har jag iallafall varit i skolan och haft en faktiskt väldigt givande Religionskunskaps lektion. Det gick till och med så bra att jag kunde lyssna på mitt föredetta hatobjekt till lärare - Chatarina Wrese., samtidigt som jag sminkade  mig, laddade mobilen och fixa till håret lite grann. Det är juh så att allas våran kära Isabelle Lalér klippte mig igår. KORT och TUNT. MEn det är faktiskt fint. Hon var inte så dålig som man kan tänka sig :)
Efter Religionen var det dags för den hemskaste och värsta lektionen av alla lektioner som någonsin funnits. KOMMUNIKATION. Eller ja, lektionen är det juh för visso inget fel på men den där otroligt förvirrade, nervösa och otroligt dåliga läraren Calle, han kan juh inte lära ut för fem öre. Så innerligt tråkiga lektioner han ordnar. Han snackar, vi "lyssnar". Om det skulle finnas en tävling kallad "världens sämsta lärare" skulle han lätt kamma hem första priset. Som tur är kan man redan nästan allt han snackar om eftersom jag går media så har vi läst väldigt mycket om kommunikation redan så om det blir nå prov lär vi klara oss bra :)
Nog om den tråkiga lektion. På lunshen skulle jag, Denise och iza äta tillsammans men Izas batteri på telefonen dog så jag och Denise fick äta själva och så mötte vi henne i matsalen för hon satt redan och åt. Sen tog vi en cigg,  iallafall jag å Iza medans Denise vänligt följde med ut som alltid :)
Sen hade jag Grafisk illustration. Det var väl helt okej. Sitter och ritar hundar i datorn till nån jävla tidningartikel.
Efter det var det dags för textkommunikation och då svek Denise mig :/ haha nej då men hon åkte iallafall hem så där satt jag, ensam trea bland alla jobbiga tvår. Eller nästan ensasm. Sofie var där med.  MEn i vilket fall som helst måste jag bara skriva att jag HATAR dom där jävla tvåerna. Dom smörar så mycket att man tror att dom ska smälta. Dessutom är dom jätte töntiga :P för idag var en sportjournalist från SVT hos oss och pratade lite och precis när han hade gått började dom fnissa och säga att dom träffat än kändis just. PATETISKT!
Men men. Nu är jag hos Carro. Jag har vart med henne i kiosken en stund när hon jobba och nu ska vi fara ut till mig tillsammans med hennes huns som ska åka buss för första gången. Vi ska hämta lite kläder och skor och sedan tillbaka hit igen :)


Tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: Iza

Haha, shiit va rolig blogg
!
Kul att du äntligen har fixat en ! :)
Pussar till dig !

2007-10-24 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0