Öppet hus..

Men Frida, jag ljuger icke.
Jag råkade bara somna på soffan.. Och där sov jag från klockan halv nio till klockan ett...
Så jag ber om ursäkt för det =)

Jaja, nu sitter jag i skolan och ni ser vad klockan är va?
Kvart i 7?
Haha... Är här på öppet hus.. Rätt värdelöst men jag får juh ledigt imorn så =)
Och imorn blir det partjaj nu när Frajdaj är nere =)
Vilket vitsigt rim för övrigt..

Neej jag har inte tid att sitta här med.. Jag ska fortsätta ströa runt här i korridoren och ta ett kort eller två..
Hm ska även ta en kopp kaffe från lärarna som jag tvingade dem att brygga...
Och en cigg...
Cigg och kaffe är den bästa kombinationen som finns tror jag...


Jaja, hat bra..

Kommentarer
Postat av: Ela

Ja du myran, det är ju bra att du tar din skola på allvar och går dit, annars slutar du som mej, gravid och ingen utbildning och bara en chihuahua som sällis när karln jobbar :D

2008-04-25 @ 16:08:31
URL: http://karateelixx.blogspot.com
Postat av: Denise

uppdatera gumman jag måste ju få veta vad du pysslar med nu när vi knappt ses längre!
:D

2008-04-28 @ 09:59:54
URL: http://naztysbunny.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, ja visst fan är det en rolig idé? :D jag ska kolla vilka som är intresserade osv. Sen så ska jag tänka ut vilka som kan passa bäst i vilket element. För jag tycker att det är viktigt att man ska kunna leva sig in i sin roll :) och det är suuuuperkul att så många vill vara med o bli fotograferade :D
Jag tänkte liksom, vi har ju så mycket bilder på varandra. Vore kanske kul om någon annan förutom oss i fotogruppen kunde vara med :D
Vill inte tillräckligt många så ja, då fotar jag ju gärna er såklart :D bara de att det kan vara kul med olika ansikten, bara en tanke. Absolut inget elakt, för så får du inte ta det Katten :D

2008-04-28 @ 22:38:18
URL: http://moggi.blogg.se
Postat av: Malin

Ja men vahetereeee... vi får se hur det blir katten :D jag har ju lovat denise eftersom att hon frågade förut. Vill ju inte säga nej till er då liksom. Men om det inte skulle bli så så kan vi väl fota oss i andra coola sminkningar :) du hade väl någon idé om blommor o grejer väl?

2008-04-29 @ 14:05:00
URL: http://moggi.blogg.se
Postat av: Ela sa: :P

Åå, ja vill se eran vaaalp, den e säkert supergulli! Du får ju ta och uppdatera din blogg nu, det var ju åratal sen du skrev din latmask. :P

2008-05-15 @ 10:33:41
Postat av: Denise

Hej :)

Jag vet inte, när vill du ha dit mig igen? :)

Hehe åh fan vad nice ;D Vilka ställer upp som modeller dådå? :D

Pusspuss

2008-05-15 @ 20:11:40
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0