Jobb!

Japp japp, nu sitter jag på jobbet.. Har inte så mkt att göra just nu. Slutar 8 och då är det party =), eller nåt..
Känns inte sådär fruktansvärt och jobba faktiskt förutom att jag är dödsligt trött..
Men jag trivs faktiskt på mitt kära jobb =)
Haha..

Igår blev det några öl och idag blir det fler. Helgen var fullplanerad med fest tills jag såg mitt schema och såg att fan, jag är juh inte ledig i helgen. Ska juh jobba åt Jakob. Så bye bye party, typ.
Nej då men man kan juh faktiskt dricka på kvällen och jobba dagen efter. Om det är lite lugnt.
Nej snart ska jaqg gå ner och börja sälja biljetter. Elelr nja, iom nån timme. Först ska jag ta en massa bokninger om det ringer nån jävla gång :D





Du är bra jävla märklig och jag tror att jag bestämt mig, känns fantastiskt skönt att veta vad jag egentligen vill och  att det jag bestämde mig för faktiskt nog är det rätta. För du är som du ä. Vi är så lika, men på något vis så går vi samtidigt emot varrandra. Helt sickt.



Tjing


Kommentarer
Postat av: isabelle

Mycket bra min vän.

Låt dem inte ta oss

:)

PUSS

2008-07-24 @ 11:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0