Bjudningen =)

Idag har varit en bakis dag fast jag inte ens är bakis.
Men det är Marion, eller hon var det iaf. Haha =) Men hon får skylla sig själv när hon dricker nästan en hel flaska med brännvin =) Egentligen borde jag vara det eftersom att jag drack i fredags med. ;Men jag klagar inte för att jag inte är bakis. Det kan jag lova. Jag hatar att vara det.
<gårdagen var mycket trevlig. Dock endel missöden. Vi började med att dricka här hemma..
Efter några timmar tog drickat slut så då for Marion,Baxter och Wilma ut på äventyr för att få tag i mer. Vilket dom inte lyckades med.
Jag, Ela, Kim, Micke och Anders fick för oss att vi skulle gå ner på krogen så vi for efter.
När vi kom ner så gick jag, Ela och Kim in på krogen. Vilket var ett fiasko. Typ 10 pers på et litet mini dansgolv som std och porrdansade. Ela mötte på någon sliskig typ och jag pekade finger åt den töntig och skrytig fotograf. Under tiden vi var där så var de andra i gänget borta på slagsmål =) Haha, inte rikgtig men det kunde bli för det var några tjocka tönar som kallade Marion hora.. Idioter säger jag bara..
Har iaf en massa bilder att lägga upp. Dom flesta på mig och Marion. Linslusar som vi är =)

Nu börjar snart andra avenyn så det ska vi se på.

Tjing


Kommentarer
Postat av: isabelle

Fett med nice :) Slagsmål? Då var väl du med antar jag? hahaha

2008-11-16 @ 21:41:41
URL: http://ittza.blogg.se/
Postat av: Ela

haha, ja det var ju rätt skoj även om vi träffade sliskiga forografer och knäppa raggare:P

2008-11-17 @ 08:38:13
Postat av: Isabelle

Haha, ja det är klart det ska.. Här snålas det inte med alkohol eller tid. Lär dig =) Puss

2008-11-17 @ 08:59:59
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0