God Morgon!

Jag försov mig i morse. Skulle egentligen åka sju bussen men ändå så blev det nio.
Så nu sitter jag här på bussen med datorn i knät =)
Mitt bredband funkar utmärkt nu och datorn är lagad =)
Idag ska jag först in till skolan ovh plugga. Sen undrade Marion om jag kunde komma dit och hjälpa henne var barnvakt åt Tuva.(Elas och Kims dotter) För det blir ju lite jobbigt att ta både Tuva och Jonna + en hund =) Haha..
Ela och Kim flyttar nämligen till Rimbo idag.
Men grejen är att jag vet inte om jag kan hjälpa till för det där var vid 1 och jag vet inte om jag har lektion då.
Dessutom måste jag verkligen hem och rämtida idag. Men det skulle jag nog hinna efter 'Rimbo men ändå,.
Svåra val, haha..

Var och fixade ett leg förra veckan med och så hämtade jag det i fredags. OCh fy fan vad jag ser ut.
Det syns ju inte ens att det är jag. Jävla skit också, man lyckas aldrig med sånt där.

Mina hörlurar ligger hos Iza så jag kan inte lyssna på musik den här långa och tråkiga bussfärden.
Ska nog ladda ner msn nu ist. Eftersom det försvann med när  dom lagade datorn.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0