Springa?

Idag så har jag varit i skolan. Sen åkte jag hem oc hämtade min Sofia från dagis.
vi gick till hästarna och hälsade på. Hon har blivit så himla stor. Älskar henne så himla mycket! Den bästa<3

Har så jävla tråkigt just nu. Funderar på att ut och springa, det skulle behövas.
Både för motionens skull och andra saker. så nu ska jag lägga min telefon på laddning så jag kan lyssna på musik.
Måste även lägga in några nya låtar + att jag måste leta fram mina spring skor, det var juh ett sen sist jag använde dom.
Åh, helt plötsligt blev det massa saker jag måste göra innan. Och det är säkert svin kallt ute till en början..

Nej nu ska jag fixa klart allt så kl inte hinner bli allt för mycket!

Tjing

Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha, yeah right. Din häst är så feg att hon inte vågar ta sig utanför.. Undra har iaf stake:) haha

2008-11-04 @ 21:29:09
URL: http://ittza.blogg.se/
Postat av: Carro

Undra om de inte är mina skor du har?=) Pusss

2008-11-05 @ 17:55:52
Postat av: Anonym

Såg dig på stan du är soet, lite för snygg häck för min smak men endå

2008-11-05 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0