Svull?

Jag tänkte passa på att blogga lite nu medan Marion och Micke duschar lilla Jonna.
Jag är nämligen i rimbo nu hos dom. Var först i skolan en sväng. Skrev den där satans projektbeskskrivningen.
Det är kul faktiskt men det är så jävla tråkigt att sitta själv och plugga.
Jag vill ha en klass igen. Inte för att jag vill gå kvar i skolan utan bara sålänge jag håller på med det där.
Saknar MP05B ibland. =)

Vi har iaf precis käkat middag. Och så har vi bakat kladdkaka. Så snart ska jag svulla i mig det och dricka kaffe.
Fan, tur att jag ska börja springa varje kväll nu. Det kommer behövas. Haha. Men just ikväll så får jag gå med Marion på en promenad ist med hennes hund. Kan ju inte ut och springa här lixom.

Såg nyss ett stjärnfall. Det var värsta häftigt. Såg värsta nära ut och så gick det fort fast ändå långsamt.

Nej nu ska jag dricka kaffe och ta en cigg.

Tjing

Kommentarer
Postat av: isabelle

ofta den där kladdkakan blev god=) Hahahha

2008-11-08 @ 19:42:14
URL: http://ittza.blogg.se/
Postat av: Ela

Det var en god kladdkaka, tyckte iaf jag :P

2008-11-09 @ 13:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0