hej hej

Just nu är jag hos Marion. vi ska ut och fota lite är det tänkt. Det är jätte fint väder med så det är bra.
Marion håller på att tanka ner photoshop med så att vi kan redigera bilderna sen.

Var i skolan idag en sväng. Fick inte så mkt gjort. Lämnade in en uppgift typ.
Bussresan till sklan och därifrån var sjukt kul. Orkar inte skriva om det nu, tar det sen.

I helgen känner jag för att gå ut. Iaf bara ta enån öl. Någon som vill med? Förutom Iza då, vet redan att hon ska med :P haha

Nej nu ska jag nog sminka mig lite. Kanske ber marion ta nån bildp å mig med =)

Tjing. 

Kommentarer
Postat av: Ela

när jag har flyttat dit vill ja me bli fotad av mästefotografen myran :)

2008-10-06 @ 17:20:26
Postat av: isabelle

kommer du hem idag eller?=) Pusspuss

2008-10-07 @ 13:09:21
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0