blablabla

Jag hade nästan glömt bort hur dött det är att jobba så här års.
Det ringer nästan ingenting... Så jag fördriver tiden emd att dricka kaffe och surfa runt lite.
Tänkte dela med mig av en fantastisk låt till er men av någon anledning kommer jag inte in på youtube.
Så ni får vänta till ikväll eller nåt. Haha =)
Slutar om ca 2 timmar och mitt huvud håller på att sprängas! Känns även som jag har fetaste blåmärket i pannan fast jag inte har det. Det är helt ömt och har vart så i 2-3 dagar nu!??!?

Jaja, allt för mig för tillfället!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej :) Rida imorgon, tis? Om du tar 9 bussen tänkte jag ?! :) PUSS

2009-02-16 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0