sjukling......

Hejsan på er alla skrämda typer =)
Vet att jag varit lite dålig med uppdateringen. Vilket jag säkert kommer fortsätta att vara.
Men det känns som jag inte har något vettigt att blogga om så då skippar jag det iaf.

Efter att ha sett Marion kasta runt pannkakor iluften på hennes blogg så blev jag extremt sugen på pannkakor igår.
Så jag fick för mig att laga till några. Inte en sån bra idé. Jag hade glömt bort hur kass jag är på att laga pannkakor.
Så innan jag fått in snitsen på det så hade jkag kanske kastat bort 10 pannkakor. Men till slut så gick det =)

Har varit sjuk sen i förra lördagen också. Mycket irriterande. Har haft feber och är förkyld. Har även lock för örat så jag hör inte ett dugg på det.  Men men, får hoppas det försvinner snart!

A juste. Ska även tala om för er att jag sitter på eckerö linjen nu minnsan.
För jag jobbar =)
Svarade på ett mejl i förrigår om jag villek omma tillbaka hit i sommar och så igår ringde dom upp och frågade ifall jag kunde jobba nu i helgen. Så jag tackade gladerligen ja =)
Känner mig lite rinrostig men det funkar =)

Ne nu ska jag nog ta en kopp kaffe och en cigarett.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Marion

haha kastar pannkakor :p du får komma hit så ska ja visa hur man gör riktiga snygga pannkakor:P

kul med jobbet:)

2009-02-15 @ 13:21:18
Postat av: Denise

Haha ja vi delar samma humör, behövs för robins humor är så jävla torr så jag skulle behöva träffa dig och iza lite :)

Ska ni ut när hon fyller år? :)

Allt är bara fint med mig, hoppas det är bra med dig också trots förkyldningen :)

Puss gumman

2009-02-15 @ 16:59:18
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0