Yeeeeeeees ;)

Jag ser att jag varit ur usel på att blogga de senaste dagarna. Men anledningen är faktiskt att jag varit i Rimbo, hos Marion och Micke. Det har varit trevligt.
Fast här om dagen skrev ju jag att jag var på as dåligt humör. Det var jag också.
Men det blev dock lite bättre senare.
För vet ni va? Hör och häpna!
JAG lyckades skrämma MICKE! JAG JAG JAG! :)
Har försökt med det i åratal, men aldrig lyckats.
Däremot har han lyckas skrämma mig en hel del gånger.
Jag är så nöjd, visserligen var det inte med flit jag lyckades. Men ändå.
Jo det var så att i badrummet var Marion och rakade skallen på Micke.
Hallen ligger precis brevid badrummet och där skulle jag hämta ett täcke och en kudde från en garderob. 
Så jag gick dit och öppnade garderobs dörren.
Varpå Micke Vänder sig om och tittar med stora jäkla förvånade/häpna ögon och säger typ: woooooooooooooooowh!!!!!!!!!!!!!!
Han blev värsta rädd :)
Han trodde att det var någon som kom ut ur garderoben, fast det bara var jag som öppna den. :) Haha.
Då blev jag på lite bättre humör.
Men sen igår. Så lurade han mig att spela något spela med en liten fyrkant.
Man skulle styra den och inte åka in i kanter. Så blev det värsta smalt på ett ställe.
Jag försökte säkert 17 gånger innan jag klarade mig en liten bit.
Men vet ni vad som händer när man typ klarade halva?
Jo det hoppar fram en "demonliknade, hyperläskig" typ på skärmen och skriker för fullt.
Jag blev as rädd och flög upp i Marion och Mickes knän skrikandes (nästan gråtandes)
Shit vad rädd jag blev asså. Där lyckade verkligen Micke skrämma mig. Fy faan :P

Nu är jag iaf hemma. Har kollat på heroes.
Och nu ska jag nog städa igenom min garderob och alla 100-tals skor.
Eller där överdrev jag lite kanske. Men många är dom.
Sen ska jag nog ta en dusch och gå till mamma en sväng och kanke käka middag för jag börjar bli hungrig och jag orkar inte laga nån mat själv.

Imorgon ska jag åka till Marion och Micke igen. för då fyller juh Marion hela 18 år. Grattis <3
(vilket jag gör om 1 månad och 4 dagar. Jippie ;))
Då ska jag äta smörgåstårta som Marion och Jennie bakade idag.
Najs ;)



Sofia, jag älskar dig du är världsbäst<3



Tjingeling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0