Fan också.

Idag är det verkligen inte min dag.
Jag hade nyss prov i teckenkommunikation och självklart så får jag hjärnsläpp just då. Just precis fucking jävla då.
Så ni förstår säkert att mitt prov då gick käpp rätt åt skogen. Så typiskt. Läraren tittade hel tiden på mig under provet som om verkligen tyckte jag var dum i huvet. Men vafan, det var jag juh också.

En sak är iallafall ganska bra. Vi ska få skriva en krönika på texten. Det verkar faktiskt kul för vi får välja ämne själva :)
Jag undrar vad jag ska skriva om? Några förslag?

Snart flyttar jag. Det ska bli så jäkla skönt. Eller visserligen hem till mamma men ändå. Ett helt nybyggt hus :)
Dessutom kan min mamma faktiskt vara väldigt snäll.

I helgen kommer jag bli ensam.
Mamma ska bort på något hund grejs från fre-sön. Pappa ska också iväg på nåt tors-sön.
Carro ska bort ons-sön. Hennes mamma ska också bort då så det är därför jag ska ta hand om hästarna. Fast det ska nog bli skönt och bara lufsa runt själv hemma och i stallet. visserligen är jag alltid själv när jag är hemma, för jag bor hos pappa och han är aldrig hemma där.

Fan, jag påminns hela tiden om min10 Ig och ett streck. :( Men jag har faktiskt pluggat upp ett par betyg så jag är på god väg att fixa alla :) Ska bli så skönt att ta studenten.


Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0