Haha shit..

Idag var från början en mycket tråkig dag.
Jag försov mig och missade min buss.
Somnade om och missade nästa buss med.
Sen går det juh ingen jävla cp-buss på flera år så då stannade jag hemma istället.
Först pluggade jag lite grann.
Sen begav jag mig ute på en foto-promenad.
200 bilder blev det typ
Var ute i 1,5 timme drygt.
Den var värsta najs. Förutom att jag fick stå på kbä här å var för att kunna ta vissa bilder..
Och marken var juh skapligt blöt.
Sen gick jag ner i ett dike med fullt med vatten.
Men dety var juh kul...
Så nu är jag värsta blöt och äcklig.
Fotograf yrket är fan inte lätt :P

Nu ska jag lägga över bilderna på datan. Sen ska jag nog redigera en del så jag kan lägga upp dem :)
Sen ska jag ta nåt att käka.
Efter det åker jag nog till Iza och tar en ridtur i det fina vädret.
Om vi hinner.
Ska ju åka in till Norrtälje ikväll och fota igen.
Tänkte ta lite bilder över stan i mörkret.
Såg att Matilda hade gjort det och de bilderna blev riktigt häftiga.
Sen ska jag juh ta mina  bilder till cd-omlaget.
Iza får ställa upp som modell.
Synd bara att det inte regnar men hon får väl ta en dusch innan eller nåt.
För hon ska vara blöt och det ska mörkt och hon ska vara svart under ögonen efter att sminket runnit.
Jag tror det kommer bli en bra dag.

Nej nu ska jag återgå till bilderna..
Lägger upp dem senare eller imorn.



Tjing.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu katiiiiia !
Skärpning ! Annars tar jag fram ridspöt ur garderoben !!! =)
Puss

2008-03-12 @ 22:11:22
Postat av: Ela

jadu Myran, det är inte lätt att vara du..Rödmyror är det gott om men med Kissmyran är det desto värre!

2008-03-13 @ 17:25:59
URL: http://karateelixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0