Wihiiii!

Gaaaaaaaaaaaah!

Åh ibland har jag sån himla lust att döda någon!
(Hahaha jah hoppas inte det sker ett mord här i närheten nu för då ligger väl jag pyrt till.)

Idag har jag bara varit i skolan och häckat.
Har inte fått så mycket vettigt gjort.
Men lite..
Gick en sväng på stan och som vanligt hittar jag skor - skor - skor´!
Jag älskar skor.
Frida fick juh låna med sig mina svarta pumps till östersund.
Jag ändå knappt ha dom. Eller jag får värsta ont om jag ska ha dom en hel kväll.
Dessutom passar hon bättre i dom.

Men i vilket fall som helst så har jag icke råd att köpa några skor denna månad.
Det får bli nästa.. Om jag får något över.
Men nu är iaf mina häst utgifter inte lika dyra längre.
Det är skönt.

Imorgon ska jag först till skolan. Har foto hela dagen typ. Rätt najs.
Hoppas bara på att fota i studion eller utomhus portätt hade jag tänkt mig kanske.
får se om Iza vill ställa upp som modell kanske!?!?
Sen ska jag hem och fixa mig lite.
Sen vidare till Grynnan? (haha, alkis varning?)
Nej men Iza ska uh jobba så då väntar jag troget med henne där.
Sen tror jag vi ska fara med 20.20 bussen in till N-E.
Där vi återigen ska ut på galna upptåg=mobergs.
Louise fyller år så hon ska med.
Kanske Denise vill följa med också?
Jag ska nog ringa henne imoron och fråga?
Saknar juh dig Denise min kära! :D

Nej nu ska jag springa till mamma och hämta min bärbara...
Orkar inte sitta i en obekväm stol längre. Vill ligga i sängen!
Haha :D

Ha det så bra..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ela

Haha, Myraan, jag tror inte att du tycker att Mobergs är lika tråkigt som du säger :D

2008-03-06 @ 19:48:18
URL: http://karateelixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0