God Morgon!

Nu sitter jag i skolan igen. Denna gång satte jag mig inte vid nån data i centrum nära gången och äppelträden.
Vill inte bli skrämd igen.
Jag vaknade rätt pigg och glad imorse. Eller nja, först när jag vaknade så tänkte jag bara att jag ville somna om.
Men så satte jag på tv:en och såg lite på vakna med the voice. Så då blev jag på bra humör..
Har haft möte nu på morgonen med min handledare. Det låter så vuxet att skriva möte. Men det var juh ett möte?
Mitt projekt ommer det bli det bästa. Och för att det ska kunna bli det så har jag hjälp av en av dom bästaste lärare jag någonsin haft. Han har så jävla rolig humor och kunskap =) Jim såklart...
Har faktiskt ett till möte senare idag. Med min Syo... Mamma ville gärna vara med så då fick hon det med.
Spelar roll lixom? Hon kan lika gärna få veta vad jag håller på med här i skolan.
A juste, angående projektarbetet, så är det inte smink-fotografering som gäller längre utan ska göra en sak om digitala medier.
Ganska så stort projekt och i det så komer jag göra en hemsida åt Izas å deras UF-projekt..
Men jag ska ändå boka studion någon dag och fota lite. Det är juh så himla roligt och man måste juh passa på när det finns ett studio ;)

I helgen ska jag bara ta det lungt. Ikväll är det Idol och jag har längtat i en vecka nu. Förut brydde jag mig inte så mkt om idol men nu är Johan med så då måste jag se det. =)
På lördag kanske MArion ska komma ut så vi kan ta en ridtur, fast jag vet inte hur det bli än.
Det ska komma en ny häst också till vårat hästeri =)
Tyvärr så har en annan avlivats p.g.a ålder :( TRåkigt..

Väntar på att Iza ska dyka upp. Hon är lika seg som vanligt. Skulle varit här halv 9 i morse men hon "försov sig" =) Haha
Visserligen har jag varit upptagen hela morgonen så det gör inte så mkt för min del.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad kul! :D ja, du får hemskt gärna höra av dig när du vet! Och det är bara bra med mig, hur är det med dig då? Hur går det i skolan? :) Kramkram

2008-10-19 @ 19:49:00
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Denise

Blir det ingen fotografering? :( Hoppas det går bra med projektarbetet :) Puss puss!

2008-10-19 @ 23:56:16
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Malin

tack så mycket :D känns ovant att vara så mörk.. men nöjd blev jag :)

2008-10-20 @ 22:52:58
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har startat en ny tävling och avslutat den gamla. ALLA kan vara med att tävla och du får själv välja bland 6 olika priser om du vinner. Det är jätte lätt att tävla och det är fina priser så kika in på min blogg :)

2008-10-23 @ 15:43:59
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: isabelle

Du får köpa strypkoppel nästa gång, då ska det väl vara fan om jag smiter.. hahahahah

2008-11-02 @ 17:41:02
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0