.....

Dagen till ära började med att jag försov mig lite granna.
Men det gjorde ingenting för min mamma skulle ändå åka till n-e.
Så då fick jag skjuts av henne.
Kom till skolan. Jag var as trött, ont i huvvet och hade inga cigg.
SKOJ!
Men sedan kom Isabelle till skolan vid 10 så då kunde hon köpa cigg åt mig.
Fan, nu är det bara 4 dagar kvar tills jag kan köpa mina cigaretter själv.
Jag längtar som fan. Ska bli så skönt att bli 18 :)

Sen hängde jag iaf med Iza tills halv 2 kanske.
Sen var det några som villöe inrevjua oss om julen.
Jag tackade såklart nej. Hatar att bli intervjuad. Får hjärnsläpp och kan inte svara på några frågor.
Men Iza svarade på dom. Duktigt. :)

Nyss kom Denise hit med.
Och då helt plötsligt försvann min huvudvärk :)
Mycket skönt.

Idag ska jag nog åka hem halv 4 bussen.
Då ska jag ta in hästaarna fö Lena är i eskilstuna och lämnar nova.
MEn det gör jag så gärna. Hade ändå tänkt att åka dit och hälsa på min kära polle Aisha :)

Marion tycker att jag mest skriver tråkiga inlägg om skolan och att jag ska skriva lite roligare saker.
Men vet du va Marion?
Det är för att jag bara är i skolan hela dagarna.
Pluggar,pluggar och pluggar.
Ibland känns det verkligen som att jag inte kommer någonstans.
Men sen visar det sig att man har ett ig mindre.
Det är så himla skönt :)

Idag var det beräknat att Marions lille bebis skulle komma. Men det kan juh lika gärna dröja ett litet tag.
Men 'ändå, så är det dags snart.
Och det ska bli så himla skoj.
Det kommer nog bli jobbigt för er i början. En stor omställning.
Men jag lovar att nu Marion och Micke kommer bli suveränt bra föräldrar<3

Senare ikväll ska jag till mamma och äta middag.
Och efter det kanske Carro vill se på heroes med mig?
Om vi inte är för trötta :P
Fast vi ligger efter ett avsnitt så man får väl se på båda idag då isf.
Men men, det märks väl. Kanske bara ska vara hemma och sova ikväll. Känner mig juh trött..

Igår skulle juh jag åkt till tandläkaren. Men så igen hade jag ingen skjuts hem så jag avboka igen.
Dom är inte glada på mig där nu.
Men det är inte mitt fel att det går typ 3 bussar om dagen.
Okej, några fler går det väl. Men dom går juh i cp tider.
Så idag iaf skulle mamma ringa och boka en ny tid som passar den här gången.
För jag vågar inte ringa själv nu.
Har dessutom fruktat för det där tandläkaar besöket. Nästan drömt mardrömmar.
Jag har egentligen aldrig varit rädd för tandisar men nu helt plötsligt på senare dagar har jag nog blivit det.

Shit vad jag skrev mycket nu.
Allt för att fördriva tiden och slippa plugga.
Men ska jag hinna me det jag tänkt att göra idag måste jag nog sätta fart nu.

Tjiiiiiiiing.

Kommentarer
Postat av: Marion

hehe tack va söt du är:)

2007-12-12 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0