God morgon!

Jag är så himlans trött och seg. Förstår inte varför?
HAr inte bloggaat speciellt mycket heller.
Men orka....

Julafton var trevlig.
Juldagen också. Förutom att det var så jääääävla fullt med folk överallt på varenda krog!
Men men.. Det var skoj ändå..

Idag hade jag tänkt att åka till Norrtälje..
Eller jag ska åka dit...
Sen kanske till Marion och micke - lillen som inte har något namn ännu :P
Carro och Lena är i Norrtälje nu och sen ska dom till Marion. Så då kanske jag kan åka med dom hem sen.
HAde egentligen tänkt kolla om jag kunde åka med dom in till N-e först men jag sov lite för länge :/

Igår var jag bra.
Jag kopplade in en ?rauter? hos mamma allddeles själv. Weeei ^^,
DEt var faktsikt inte så lätt som jag trodde...
Så arg blev jag med under tiden...


Ni ska få höra en väldans hemsk grej.
Jag sitter i bilen påväg till Sthlm..
Så hade jag med mig min data.
Sen somnar jag i bilen och innan dess la jag ner datan i väskan men stängde inte dragkedjorna..
Så när jag vaknar och vi är framme så tar jag väskan och skuttar ur bilen.
Såg min data i slowmotion fara mot marken.
Sen hördes det typ dunk/krasch..
Jag stod där som ett ? och bara glodde.
Mitt hjärta ´stannade typ.
Vågade iaf inte starta den på 5 timmar. MEn när jag gjorde det så funkade den iaf :)
Jävligt tur. Kul om jag hade haft sönder den en dag efter att jag fick den.. :/

MEn men..
Nu måste jag gå och fixa i ordning mig om jag ska med bussen...

Tjiiiiiiiiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0