Ingenting alls.

Wihooooo! Nu är det inte långt kvar.
På lördag fyller jag år!
Allt man pratar om kopplar jag till min födelsedag.
Känner mig lite smått patetisk, men hey. Jag fyller juh faktiskt 18 :)

Igår åkte jag hem efter skolan. Sen så åkte jag till stallet och skulle släppa in hästarna.
Åhh min fin Aisha.
Hon har jätte mycket päls nu.
Sen är hon värsta ljus runt ögonen och på mulen. Och lite svart.
Hon är så söt :)
Längtar tills snön kommer så man hinner rida mer och så man kan tolka :)
Hoppas bara på att någon annan kan rida lite då med så jag också får åka pulka bakom :)
Carro den galningen säger att vi kan åka tefat bakkom.
Jo tjena, det kommer juh gå åt helvete förstår väl vem som helst.
Så som dom där tefaten snurrar omkring. :P

Längtar även till när Marion kan komma och hälsa på.
Nu förstår jag att hon inte vill.
Det är juh rätt långt bort från BB.
Ni förstår Marion är väldigt duktig med hästar så hon skulle få hålla en liten lektion för mig :)

Funderar på att hälsa på syster idag om jag inte ska åka till Marion.
Mamma var där igår så då blev jag lite avundsjuk.
Jag vill juh också träffa kära Sofia<3

Nej nu ska glo in på Malins blogg.
Hon fotade i stusion igår och försökte få fram någon effekt.
Så dom bilderna vill vi se.

(www.moggi.blogg.se)

Tjiiiing,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0