Kul i Rimbo? :)

Så himlans skoj :)
Nu är jag hos Marion. Vi har käkat pizza, jag är värsta nätt men det var as gott ^^,
När vi var ovh hämtade pizzan så parkerade Micke precis vid en "vatten brunn".
Så när jag öppnade bildörren och klev ut sa jag : "Oooj vad mycket vatten, Det sirplar värsta mycket."
Då svarade MArion: "Sirpla? Vad fan är det? Finns det änns ett sånt ord?"
Varpå jag svarade: " Vet inte, jag hitta på det. Så nu finns det."

Det kanske inte lät kul nu. Men det var kul då :)

Sen frågade jag om dom hade spånat på några namn än.

Marion tyckte Roxanna kanske var fint. Då sa jag att den kunde heta Roxanna och Linneá i mellannamn.
Så frågar hon : " Men vem heter Linneá då?"
"haha, barnet dårå" sa jag.
Det var så himla kul. Fast det lät inte heller kul nu. Irri... Men va fan...


Sen tappade Micke ett glas i golvet så det gick sönder :P Hähä!
Och jag snubblade på en tröskel och gjorde illa tån jätte mycket. :(
Föll ihop på golvet och skrek. Grät nästan med :P haha..

Vet inte om ja ska åka hem eller inte ikväll.
Det skulle juh vara skönast att sova kvar men eftersom jag ska rida imorn så måste jag åka hem tidigt eftersom det typ blir mörkt klockan 3.
Så har lite beslutsångest som vanligt :/

Jag fyller år om en vecka. Ska bli så otroligt skönt.

Kom på att jag egentligen skulle skrivit 7 sanningar om mig själv för läääänge länge sen.
MEn jag kan göra det nu ist. :) Eller jag skriver i dag och 4 nästa blogg :)

3 av 7 sanningar :

1. Jag är jätte lättlurad (Speciellt av mina klassvänner. Och en gång lurade MArion mig att den ett djur som hette antilop myra. Dumma MArion, jag blev juh impad å rädd.)

2. Jag är jätte lättskrämd. ( Inte av läskiga filmer och så utan när gågon hoppar på mig när jag inte är berädd och sånt.)

3. JAg älskar min mobiltelefon. ( Alltså, inte så att jag är värsta mobilnörden, utan att jag gillar just min mobil. En W850i. Den må vara gammal. Men jag skulle inte vilja byta ut den än på ett tag.)


Nej nu har inte jag tid länge. Ska vara social.

Tjiiiing :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Irri som fan när det inte ser så kul ut som det faktiskt var ! :)
Jag tyckte iallafall att det lät kul !=)
Antilop myra? hur fan skulle de djuret se ut ?
Hahah, ni är roliga ni !
Puss Puss

2007-12-08 @ 16:50:33
Postat av: isa

inlägget var från Isa=) Puss

2007-12-10 @ 09:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0